Monday, September 20, 2010

لسة بفرح ...

أنا لسة بفرح و الله

أنا ليه الناس بقت تشوفنى كئيبة و زعلانة ؟؟

أنا ليه بقى يجيلى –زى ما بيتقال-  اكتئاب و احباط كتير كده ؟؟

ممكن عشان بستنى الناس تعاملنى زى ما بعاملها ...

ممكن عشان كل شوية اتصدم فى الناس اللى حواليا ...

ممكن عشان كل شوية تبدأ الصورة تبان أكتر و أكتر ..

ممكن عشان أنا هادية زيادة عن اللزوم .. مش عارفة بجد

أنا فاكرة زمان كنت بفرح أوووى و من أقل حاجة , و مكنتش عندى كل الحاجات اللى عندى وبتفرحنى دلوقتى

بس مكنتش عندى زمان توقعات .. هى دى الجديدة , دى اللى غيرت الموضوع J

دى اللى خلتنى أزعل .. لانى على طول بقيت أكون متوقعة الاحسن فأزعل أووى لما ميحصلش

على طوول كنت بعود نفسى .. متوقعش حاجة

بس بمرور الوقت .. بدأت أتوقع بقى ,, و ياريتنى ماتوقعت

أكبر صدمات فى حياتى بأخدها كل يوم

 

عشان كده جيت النهاردة و قلت لنفسى

أنا لسة أقدر أفرح زى زمان

لسة أقدر أفرح أوووى .. أنا بس أدى نفسى حقها و هفرح بجد ^_^

و مش هخلى الناس تفضل تقول كده .. هفرح أكتر من الاول !!

No comments:

Post a Comment